Besplatna isporuka za narudžbine preko 8000rsd
Ovim opštim uslovima korišćenja usluga propisana su osnovna pravila čijim će poštovanjem od strane FILIP RADISAVLJEVIĆ PR PROIZVODNJA PREDMETA OD KOŽE I DIZAJN CRAFTCAVE KRUŠEVAC sa sedištem u ul. Bivoljska br. 173, 37000 Kruševac, Srbija, delatnost: Proizvodnja predmeta od kože i dizajn , šifra delatnosti 1512, matični broj 66734358, PIB 113315930, web adresa www.craftcave.rs, kontakt e-mail craftcave.leather@gmail.com (u daljem tekstu: Prodavac) i krajnjeg korisnika (u daljem tekstu: Kupac) biti obezbeđeno uspešno okončanje prodajnih transakcija putem On-line prodaje.
Ovde propisani opšti uslovi poslovanja Prodavca, služe da Kupac na jasan i nedvosmislen način bude upoznat sa uslovima pod kojima može doći do zaključenja ugovora o kupoprodaji, načinom zaključenja takvog ugovora, svim pravima i obavezama Kupca prilikom kupovine robe, kao i obaveštenjima koje Prodavac dužan da uputi Kupcima pre zaključenja ugovora.
Nepoštovanje ovde definisanih pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu narudžbinu.
Pravilnikom su precizirane i posledice koje u slučaju neizvršenja transakcije ili neuspele narudžbine snose Prodavac i Kupac.
Prodavac zadržava pravo promene uslova korišćenja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i/ili važeće zakonske regulative.
Ovde propisani opšti uslovi poslovanja prodavca, sastavni su deo Ugovora o kupoprodaji koji će biti zaključen između Prodavca i Kupca.
Kupac je u obavezi da se pre svake kupovine upozna sa obaveštenjima koje je Prodavac istakao na svom sajtu, proveri sve informacije vezane za uslove poslovanja, kao i da u svemu poštuje postupak za zaključenje ugovora o kupoprodaji.
Sve porudžbine putem internet prodaje obavezujuće su i za Kupca i Prodavca istovremeno.
Za dodatne informacije u vezi sa narudžbinom, kao i u slučaju reklamacije ili otkaza narudžbine korisnici/kupci nam se mogu obratiti slanjem maila na sledeću adresu: craftcave.leather@gmail.com.
Kupac se obavezuje da će tokom naručivanja preko interneta pratiti sledeći postupak kod zaključenja Ugovora o kupoprodaji:
Jedna osoba može da naruči jednu ili više usluga u jednoj transakciji.
Kada Kupac obavi sve gore navedene korake, smatra se da je uputio prodavcu porudžbenicu.
Prodavac je u obavezi da Kupcu potvrdi porudžbenicu i to u roku od 3 radna dana od trenutka prijema porudžbenice ili da u istom roku obavesti Kupca da nije u mogućnosti da mu isporuči poručenu robu/uslugu.
Ukoliko su svi uslovi za kupovinu obezbeđeni, Prodavac će poslati potvrdu porudžbine na e-mail adresu koju je kupac naznačio prilikom poručivanja, time prihvatajući ponudu za zaključenje ugovora.
Ugovor se smatra zaključenim tek kada Prodavac pošalje e-mail u kome Kupca obaveštava o terminu dostave poručenog proizvoda.
Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti da obezbedi poručeni artikal, poslaće e-mail u kome obaveštava Kupca da poručeni artikal više nije raspoloživ, te da je porudžbina otkazana. U tom slučaju ugovor neće biti zaključen.
Cene proizvoda su jasno istaknute na sajtu Prodavca. Prodavac zadržava pravo promene cena bez prethodnog obaveštavanja, kao i pravo dodavanja ili povlačenja iz ponude bilo kog artikla, u svakom trenutku.
Poručivanje proizvoda i usluga putem sajta Prodavca mogu vršiti punoletna fizička lica, preduzetnici i pravna lica. Ovi Uslovi kupovine su sačinjeni u skladu sa propisima Republike Srbije, a u slučaju kupoprodaje sa inostranim elementom, Prodavac je u obavezi da obavesti Kupca o svim uslovima takve kupoprodaje u skladu sa lokalnim propisima.
Slanjem porudžbenice Kupac potvrđuje da je na jasan i razumljiv način pre kupovine i zaključenja ugovora obavešten od strane Prodavca o:
Odmah nakon slanja Porudžbenice, Kupcu će biti potvrđen prijem Porudžbenice koja sadrži prihvat ponude Kupca za zaključenje ugovora.
Porudžbenica povodom robe/usluge koju Prodavac primi od Kupca putem sajta Prodavca, je obavezujuća za Kupca. Slanjem porudžbenice od strane Kupca Prodavcu putem sajta Prodavca, smatra se da je zaključen kupoprodajni ugovor i to između Prodavca i Kupca. Takođe, slanjem porudžbenice od strane Kupca, Kupac prihvata obavezu plaćanja robe/usluge.
Plaćanje se vrši na sledeća dva načina i to:
Kod plaćanja narudžbine preko uplatnice direktno na naš račun, narudžbina će biti poslata u terminu, datumu koji je dogovoren za isporuku.
Sva plaćanja će se vršiti u domaćoj valuti – dinarima (RSD). Iznos na koji će račun vaše kreditne kartice biti zadužen dobija se konverzijom cene u evrima u srpski dinar prema važećem kursu Narodne banke Srbije. Prilikom zaduživanja vaše kreditne kartice, isti iznos se konvertuje u lokalnu valutu prema kursu udruženja kreditnih kartica. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost blage razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Kupac ima zakonsko pravo da odustane od kupovine na daljinu u roku od 14 dana od dana kada mu je roba isporučena bez navođenja razloga. Troškove povrata snosi kupac.
Rok za refundaciju je 5 dana od prijema robe.
Odustanak od kupovine nije moguć u slučaju da je proizvod personalizovan osim u slučaju naše greške.
Rok za reklamaciju je 14 dana, od dana isporuke proizvoda na adresu, kupac je po prijemu dužan da obavesti prodavca o nedostatku robe.
Prodavac je dužan da Kupcu potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je njegova reklamacija zavedena. Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronski, odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju Kupca mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu Kupca i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije. Ukoliko Prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u navedenom roku, dužan je da o produženju roka za rešavanje reklamacije obavesti Kupca i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Proizvode koji su personalizovani NE menjamo, osim u slučaju da je naša greška.
Obezbeđivanje saobraznosti proizvoda – Kao prodavac, obavezujemo se da svi proizvodi koje prodajemo budu saobrazni ugovoru, što znači da će biti u skladu sa opisom, kvalitetom i funkcionalnošću prikazanim na sajtu.
Informisanje potrošača – Obavezujemo se da pružimo tačne, potpune i jasne informacije o svakom proizvodu, uključujući materijale, dimenzije, uputstva za upotrebu i održavanje, kao i eventualne specifičnosti proizvoda koji su ručno rađeni i mogu se razlikovati.
Ispunjenje rokova isporuke – Obavezujemo se da proizvode isporučimo u skladu sa dogovorenim rokom isporuke, osim u slučajevima više sile, kada ćemo odmah obavestiti kupca o kašnjenju i novom roku isporuke.
Pravo na reklamaciju – Prodavac snosi odgovornost ukoliko kupcu isporuči neosaobraznu robu. Saobraznost podrazumeva da roba odgovara opisu i svojstvima koje smo dali. Rok za izjavu reklamacije je 2 godine od dana isporuke.
Prodavac je dužan da utvrđenu nesaobraznost otkloni prvenstveno opravkom ili zamenom, a ukoliko to nije moguće umanjenjem cene ili raskidom ugovora i povraćajem novca.
Prodavac nije odgovoran ukoliko kupac ne koristi proizvod na pravilan način.
Pravilno korišćenje proizvoda – Kupac je obavezan da proizvode koristi u skladu sa uputstvom i preporukama za upotrebu i održavanje, kako bi se očuvala funkcionalnost i dugotrajnost proizvoda, posebno kada je u pitanju koža i ručni rad.
Provera proizvoda pri preuzimanju – Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja proizvoda proveri da li je proizvod u skladu sa ugovorom i da odmah prijavi eventualne nepravilnosti (oštećenja, nepravilnosti u kvalitetu ili funkcionalnosti) kako bi mogla da se sprovede reklamacija ili povrat proizvoda.
Kupac je dužan da odmah prijavi prodavcu u slučaju da je roba prilikom transporta stigla otvorena, oštećena i slično.
Odgovornost za tačnost podataka – Kupac je obavezan da pruži tačne podatke prilikom kupovine, uključujući adresu za isporuku i kontakt informacije, kako bi se osigurala pravilna dostava proizvoda.
Plaćanje proizvoda – Kupac je obavezan da izmiruje cenu proizvoda u skladu sa dogovorom, u trenutku kupovine ili prema dogovorenim uslovima plaćanja.
Prodavac poštuje privatnost svojih korisnika i posetilaca sajta. Podatke iz procesa registracije, kao i ostale podatke o korisniku, Prodavac neće davati na uvid trećoj strani. Podaci o korisniku neće biti dostupni trećoj strani osim u slučaju kada je takva obaveza regulisana zakonom. Prodavac se obavezuje da će čuvati privatnost korisnika sajta, osim u slučaju teškog kršenja pravila sajta ili nezakonitih aktivnosti korisnika.
Prodavac garantuje Kupcu za zaštitu svih ličnih podataka pribavljenih od Kupca, odnosno da isti neće biti upotrebljavani za bilo koju drugu svrhu osim za svrhu realizacije ugovora o kupoprodaji robe.
Politika privatnosti se može povremeno menjati.
Suštinske modifikacije tiču se prava, obaveza i stanja korisnika, koje se odnose na obradu i zaštitu ličnih podataka korisnika.
Suštinske modifikacije mogu da se odnose na plasiranje novih usluga, upotrebu novih tehnologija i obradu podataka korisnika za nove svrhe. Ako dođe do suštinskih modifikacija korisnici će o tome biti obvešteni i imaće dovoljno vremena da se upoznaju sa promenama, pre nego što one stupe na snagu.
Male modifikacije su one koje se ne tiču prava i obaveza u vezi sa obradom i zaštitom podataka korisnika. Ove modifikacije mogu i da se odnose na strukturu ove politike, organizacione i gramatičke promene teksta, kako bi politika bila jasnija.
Ova Politika privatnosti stupa na snagu u januaru 2024. godine
Za dodatna pitanja, a posebno radi podnošenja zahteva za ostvarivanje prava u vezi sa obradom, možete kontaktirati sa nama putem sledećih kontakt podataka: craftcave.leather@gmail.com.